Hungary HUN  

rss

  • rss
AGER

Az Amway a világ legnagyobb közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalata, mely 100 országban kínál szilárd alapokra épülő, ugyanakkor rugalmas üzleti lehetőséget. Az Amway Globális Vállalkozói Jelentés (AGER) célja, hogy nyomon kövesse a vállalkozói környezet, kultúra és hajlandóság változásait és trendjeit a részt vevő országokban, ezzel segítve mindazokat, akik saját vállalkozás indítását tervezik. A kutatással az Amway emellett a vállalkozást, mint létformát szeretné népszerűsíteni, mert hisz abban, hogy a saját vállalkozás utat nyit az új lehetőségek és az egyéni fejlődés felé.

Az Amway 2010 - Magyarországon 2012 - óta végzi a vállalkozói attitűdökkel kapcsolatos nemzetközi felmérését. Az elmúlt évek alatt folyamatosan bővült a felmérésben részt vevő országok köre, 2013-ban 24, 2016-ban már 45 országban került sor az adatfelvételre. A legutóbbi, 2016-os felmérést 50 000 fő (14-99 év közötti férfi és nő) megkérdezésével végezték el. Az Amway a kutatást a müncheni Műszaki Egyetemmel együttműködésben készítette el, az eredményeket világszerte hozzáférhetővé tette a tudományos közvélemény számára.

„Az önfoglalkoztatás világszerte fontos szerepet játszik a gazdaság élénkítésében, a foglalkoztatottság növelésében. Az Amway Globális Vállalkozói Jelentés adataiból egyértelműen látszik, hogy bennünk, magyarokban is egyre erősebb az önállósodásra, vállalkozóvá válásra való nyitottság és igény” 

Gárdus Péter
ügyvezető igazgató, Amway Hungária

„Hazánkban a vállalkozói kedv erősödése mögött két tényező áll. A kis- és középvállalkozások száma évről évre növekszik, így Magyarországon is egyre több kézzel fogható pozitív példát, mintát láthatunk a sikeres vállalkozóvá válásra. A fejlődést segíti a javuló üzleti környezet is: a pénzügyi világválság óta a magyar gazdaság növekvő pályára állt, és kedvezőbb lehetőségeket kínál a kisvállalkozások számára”

Dr. Balaton Károly
professzor, Miskolci Egyetem

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia