Hungary HUN  

rss

  • rss
Home, Hírek, Sajtóközlemények - Amway Amway Home Vállalat
Az Amway 2016-os éves árbevétele: 8,8 milliárd USD

2017.02.09 - 

Az Amway 2016-os éves árbevétele elérte a 8,8 milliárd amerikai dollárt

ADA, Michigan (2017. február 8.) – Az Amway ma bejelentette, hogy a vállalat globális árbevétele 2016-ban 8,8 milliárd dollár volt, ami 7 százalékos csökkenést jelent a 2015-ös adatokhoz képest. A közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalat 10 vezető piacából 7 piacon növelte értékesítéseit, de Kínában kedvezőtlen piaci körülményekkel kellett szembenéznie.  
„Az Amway világszerte jól teljesített 2016-ban” – mondta Steve Van Andel, az Amway elnöke. „Számos vezető piacon növelni tudtuk a forgalmunkat, kilenc további piacon kétszámjegyű növekedést értünk el, és további előrehaladást értünk el Kínában, ahol igyekszünk kiaknázni a változó piaci feltételek előnyeit, és a piacban rejlő hosszú távú növekedési potenciált. „Mindenekelőtt nagy örömmel látjuk, hogy a közvetlen értékesítési modell ma is megállja a helyét a piacon, mert az emberek nagyra értékelik a személyes ajánlásokat, és a technológia lehetővé teszi termékforgalmazóink számára, hogy bárhol és bármikor kapcsolatba lépjenek vásárlóikkal.”
Ami a 2017-es kilátásokat illeti, az Amway szerint az év komoly lehetőségeket tartogat a következő tényezőknek köszönhetően:

  • Az emberek kedvezően vélekednek a vállalkozásról, és el tudják képzelni magukat üzleti vállalkozóként. Konkrét számokkal kifejezve: a 2016-os Amway Globális vállalkozói jelentés (AGER) szerint az emberek 77%-a kedvező véleménnyel volt a vállalkozásról, és 43%-uk el tudná képzelni egy saját üzlet indítását.
  • Az ezredforduló előtt született fiatalok számára vonzó az Amway üzlet. Az Egyesült Államokban például tavaly az Amway üzletet indító vállalkozók többsége az ezredforduló előtt született fiatal generációból került ki. A 2016-os AGER jelentés rámutatott, hogy az ezredforduló előtti nemzedék nagy része (52%-a) el tudná képzelni egy vállalkozás indítását.
  • Az Amway új termékkategóriái felülmúlják a várakozásokat. Az energiaitalokat, harapnivalókat és sportos táplálkozási termékeket kínáló XS™ márka az Amway által történő 2015-ös felvásárlását követően gyors fejlődésnek indult: tavaly 40 százalékos értékesítési növekedést ért el. A márka jelenleg közel 50 országban elérhető, és a sportos táplálkozási termékek 2016-os bevezetése felülmúlta az értékesítési célokat.
  • Az Amway táplálkozástudományi szaktudása a forgalmazóknak nyújtott támogatással együtt továbbra is jelentős előnyöket biztosít a fogyasztók számára.  Például az Amway BodyKey by Nutrilite™ testsúlycsökkentő programja kiemelkedő sikert ért el Ázsiában, mert a minőségi termékek mellé a testsúlycsökkentésre és az egészséges étkezésre összpontosító közösségi program társult.  Délkelet-Ázsiában több mint 70 000 ember vett részt ezeken a programokon, és a résztvevők száma továbbra is emelkedik.
  • Termékkategóriáink (táplálkozás, szépség) egységesítése továbbra is nagy erőt képvisel. Az újonnan bevezetett bőrhidratáló étrend-kiegészítőket tartalmazó Truvivity by Nutrilite™ forgalma felülmúlja az értékesítési becsléseket, a termékforgalmazók pedig sikerrel kombinálták ezeket a termékeket olyan prémium bőrápolási termékcsaládokkal, mint az Artistry Hydra-V™.
  • A közvetlen értékesítési modell vonzó. Az elmúlt négy évből rendelkezésre álló adatok szerint a közvetlen értékesítés globálisan 20 százalékkal bővült. A Közvetlen Értékesítő Társaságok Világszövetségének ugyanezen adatai alapján az iparág éves értékesítése 2015-ben 183,7 milliárd USA dollár volt.

„Egy olyan világban hiszünk, ahol az embereknek minden eddiginél több választási lehetősége van abban a tekintetben, hogy hogyan jutnak jövedelemhez, hol találhatnak rá a megfelelő termékekre, és kitől kaphatnak tippeket és javaslatokat. Mi a megfelelő helyzetben vagyunk ahhoz, hogy az Amway™ termékekkel vagy az Amway™ üzleti lehetőséggel segítsük az emberek különböző igényeinek kielégítését” – mondta Doug DeVos, az Amway elnöke és a Közvetlen Értékesítő Társaságok Világszövetségének vezetője. „Csaknem 60 évvel ezelőtt ismertük meg az üzletet, és kezdtünk el hozzásegíteni másokat is ahhoz, hogy nyitottak legyenek az üzlet iránt. Azóta sok minden megváltozott, de a mindenki számára elérhető üzleti lehetőség értéke változatlan maradt.”

A saját Amway üzlet egyik előnye a vállalat által nyújtott képességfejlesztés és digitális támogatás.   A termékforgalmazók 2016-ban több mint négymillió ingyenes online képzésen vettek részt, melyek fő témája az értékesítés, az általános üzleti képességek és a termékmárkáinkkal / kategóriáinkkal kapcsolatos ismeretek voltak.  A vállalat egy sor digitális eszközt is bevezetett a világ számos pontján, melyek segítik az üzlet irányítását, a képzések lebonyolítását, termékinformációkkal szolgálnak, továbbá termékjavaslatokkal segítik a termékforgalmazókat a termékek értékesítésében, a napi feladatok ellátásában és az üzlet építésében.

2016-os adatok és tények:

  • 2016-os értékesítés megoszlása termékkategóriák szerint: Táplálkozás: 49 százalék (3%-os növekedés 2015-höz képest); szépségápolás és testápolás: 25 százalék (ugyanannyi, mint 2015-ben); tartós fogyasztási cikkek: 15 százalék (1%-os csökkenés 2015-höz képest); otthonápolás: 7 százalék (ugyanannyi, mint 2015-ben); egyéb: 4 százalék (2%-os csökkenés 2015-höz képest).
  • Az Amway 2016-ban bevezetett főbb termékei közé tartozik a Truvivity by Nutrilite™ bőrhidratáló termékcsalád, az Artistry Flora Chic™ (az Artistry™ első prémium illata), valamint az Artistry Supreme LX™ luxus öregedésgátló arc- és szemránckrémekből álló termékcsalád további tagjainak megjelenése.
  • 2016-ben az Amway 10 legnagyobb piaca Kína, az Egyesült Államok, Dél-Korea, Japán, Thaiföld, Tajvan, India, Malajzia, Oroszország és Hong Kong volt.
  • Az Amway kilenc piacán kétszámjegyű százalékos növekedést ért el a 2015-ös adatokhoz képest.

Az Amway-jel kapcsolatos legfrissebb tények és számadatok a globalnews.amway.com/media-guide oldalon érhetők el.

# # #

Néhány szó az Amway-ről

Az Amway egy 8,8 milliárd dolláros árbevételű, közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalat, amelynek székhelye az Egyesült Államokban, a Michigan állambeli Adában található. Az Amway legnépszerűbb márkái a Nutrilite™ vitaminok, ásványi anyagok és étrend-kiegészítők, az Artistry™ bőrápolók és színes kozmetikumok, az eSpring™ víztisztító rendszerek, valamint az XS™ energiaitalok – a vállalat valamennyi termékét kizárólag Amway üzleti vállalkozók forgalmazzák. A Direct Selling News 2016 Global 100 szerint a 2015-ös globális árbevétel alapján az Amway a világ legnagyobb közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalata. A vállalat éves értékesítési adata a közvetlen értékesítéseken kívül az egyéb üzleti tevékenységeket is magában foglalja.  A vállalattal kapcsolatos információkért látogasson el a globalnews.amway.com oldalra.

 

Vélemény?

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia