Hungary HUN  

rss

  • rss
Sajtóközlemények - Amway
Az Amway 2017-es árbevétele 8,6 milliárd dollár volt

2018.03.01 - 

A digitális fejlesztések, a közösségi értékesítési trendek és a második félévi értékesítési eredmények alapján a vállalat 2018-ra a forgalom további növekedésével számol.

Az Amway bejelentette, hogy a vállalat globális árbevétele 2017-ben 8,6 milliárd dollár volt. A cég több fő piacán, így Dél-Koreában, Thaiföldön, Oroszországban és Indiában is növelni tudta eladásait. 2017 második félévében az összesített forgalom 3 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest, melynek fő hajtóereje Kína és az Egyesült Államok volt. A vállalat 2018-ra éves viszonylatban az értékesítés további növekedésével számol.

„A kínai üzleti tevékenységeink tekintetében nehéz időszak áll mögöttünk, mely a kedvezőtlen árfolyammal együtt évekig meghatározta eladásaink alakulását” – mondta Doug DeVos, az Amway elnöke. „A csökkenés megállt, kínai üzletünk a vártnál gyorsabban erőre kapott, ezért 2018-ra a forgalom növekedésével számolunk. A vállalat 2018-as előrejelzését néhány további tényező, köztük a fő piacokon, így például Dél-Koreában és Thaiföldön elért stabil növekedés, a digitális platformokba és értékesítési eszközökbe történő beruházások bővülése, továbbá a vártnál sikeresebben szereplő új termékek bemutatása is alátámasztja.”

A 2018-as és későbbi növekedés egyik fő hajtóereje, hogy a vállalat jelentős összegeket fordít a digitális platformok fejlesztésére.

„A technológia gyors ütemben fejlődik, és mi igyekszünk lépést tartani ezzel” – mondta Steve Van Andel, az Amway igazgatótanácsának elnöke. „A vállalkozók új generációja azt szeretné, hogy bárhonnan intézni tudja üzleti ügyeit. Sikerünk és hosszú távú növekedésünk kulcsa, hogy ki tudjuk-e elégíteni a jövő vállalkozóinak különleges igényeit és a fogyasztók digitális elvárásait.”

A vállalat első digitális fejlesztései már elérhetők, és elsöprően jó fogadtatásra találtak.

Kínában a termékek közel 70 százalékát digitális és közösségi platformokon keresztül értékesítik, és ezeknek a vásárlásoknak a 2/3-át mobil eszközökről indítják. Sokak szerint digitális értelemben Kína tekinthető a legfejlettebb társadalomnak, ezért az Amway itt látja a legnagyobb potenciált a közvetlen értékesítés és az elektronikus kereskedelem összekapcsolásában. A vállalat új alkalmazásokat és digitális eszközöket vezetett be Kínában, köztük az Online Studiot, mely átformálta a vásárlási és kapcsolattartási szokásokat az Amway üzleti vállalkozók és vevőik számára, és végső soron hozzájárult a sikeres eredmények eléréséhez.

Az Amway a Fülöp-szigeteken vezette be az Amway üzleti vállalkozók számára kifejlesztett, intuitív és egyszerűsített AmwayNow online felületet, ahol friss tartalmak oszthatók meg a vevőkkel és másokkal, lehetőség nyílik a naptárak, közösségi idővonalak és mobil kontaktok, valamint az Amway legfrissebb híreinek integrálására. A Dél-Koreában bemutatott YouCam kiterjesztett valóság alkalmazás virtuális sminkelési lehetőséget kínál, és termékeket javasol a felhasználók számára. Az Egyesült Államokban bevezetett, átdolgozott digitális oktatási platform nagy tetszést aratott, és jelentősen növelte a tanfolyamokon résztvevők számát.

A fentiekhez hasonló, helyi igényekre szabott kezdeményezéseket a vállalat internetes kereskedelmi oldalinak átdolgozásán kívül olyan globális megoldások egészítik ki, mint az üzleti adminisztrációra szolgáló MyBiz platform, melyet nemrég egy részletes analitikai csomaggal bővítettek ki.

Az Amway jelentősen bővülő digitális fejlesztéseivel párhuzamosan egyre nagyobb igény mutatkozik az egyes termékkategóriák iránt. 2017-ben a táplálkozási és testsúlykontroll termékek tették ki az Amway forgalmának 50 százalékát, ami jól mutatja, hogy folyamatosan növekszik a fogyasztók igénye az egészséges termékek iránt. Ráadásul a vállalat legnépszerűbb multivitamin/multi-ásványianyag étrend-kiegészítője, az átdolgozott összetételű Nutrilite Double X még nagyobb lehetőségeket tartogat a továbbiakra nézve.

A vitaminokat és étrend-kiegészítőket kínáló Nutrilite márka jól példázza, milyen fontosnak tartja az Amway az összetevők nyomon követhetőségét és átláthatóságát, mely továbbra is világszerte lényeges szempont a vevők számára. A vállalat arra számít, hogy a csúcsminőségű egészség és wellness termékek iránti érdeklődés növekedésével a táplálkozási kategória forgalma is emelkedni fog.

Az Amway számára ígéretes fogyasztói trend továbbá a kiemelkedően hatékony és megbízható bőrápolás iránt globálisan mutatkozó igény.

A bőrápolás továbbra is a legértékesebb kategória szépségápolásban, ahol a fogyasztók természetes összetevőjű, ugyanakkor hatásos termékeket keresnek. Az Amway bőrápolási és kozmetikai termékekből álló Artistry márkája a hatékony természetes összetevőket a tudomány erejével ötvözi, és ezáltal bizonyított hatást és eredményeket kínál.

Így például a 2017-ben bemutatott Artistry Fejlett C-vitamin + HA kezelés nevű szérum bizonyítottan csökkenti a mimikai ráncokat, összetevői között megtalálható az Amway által tanúsított fenntartható farmokról származó acerola cseresznye, és az összes Artistry termék közül a legnagyobb koncentrációban tartalmazza a C-vitamint. A szépségápolási és testápolási termékek az Amway 2017-es forgalmának 25%-át tették ki.

Az innovatív termékeknek és az egyedi, élvezetes rendezvényeknek köszönhetően az XS Energy márka továbbra is jelentős növekedési lehetőséget tartogat az Amway számára. Az energiaitalokat, harapnivalókat és sportos táplálkozási termékeket tartalmazó, és immár új piacokon, így például Kínában és Indiában is bevezetett termékcsalád forgalma az elmúlt évben több mint 30 százalékkal nőtt. 2018-ra további bővülés prognosztizálható.

Az Amway minden termékkategóriában kiemelt figyelmet fordít az innovációra, hogy ezáltal is vonzó legyen a fogyasztók új generációja számára, valamint az általuk is használt csatornákon keresztül szólítsa meg őket. Tavaly több új innovációt hajtottunk végre az otthon termékkategóriában, mely a vállalat 2017-es forgalmának 21 százalékát tette ki. Az Amway többek között bemutatta első okos otthoni termékét, az Atmosphere Sky légtisztító rendszert. A vállalat kiemelkedően népszerű légtisztító rendszerének legújabb változata már lehetővé teszi, hogy a felhasználók a világ bármely pontjáról okostelefonjukról vezéreljék a berendezést.

Egyre több fogyasztó választja a hálózatba kötött eszközöket otthonában és az élet más területén. Sok más vállalat a „dolgok internete” (IoT: Internet of Things) koncepció szerint fejleszti termékeit, de az Amway Atmosphere Sky berendezése teljesen egyedi megközelítést kínál a hálózatba kötött IoT készülékekből álló rendszer felépítésében. Az Amway digitális fejlesztései lefedik a mobil alkalmazásokat, a külső gyártótól származó termékek integrációját (pl. Amazon Web Services) és a webes alkalmazásokat, ezáltal új, egységes élményt biztosítanak a termékek felhasználói számára. Ezek a fejlesztések eddig leginkább az Atmosphere Sky terméket érintették, és ez még csak az első lépés abban a folyamatban, melynek célja a hálózatba kötött otthon megvalósítása úgy, ahogyan az Amway-en kívül más vállalat eddig még próbálta.

„Globálisan azt látjuk, hogy mind a termékek, mind a foglalkoztatás terén zajló trendek az Amway által képviselt irányba mutatnak” – jelentette ki DeVos. „A jövő termékeibe történő folyamatos beruházásainknak és stabil, bevált üzleti tervünknek köszönhetően kijelenthető: minden eddiginél nagyobb lehetőségek nyíltak meg vállalatunk előtt.”

A 2017-es eladási adatok alapján az Amway 10 legnagyobb piaca Kína, az Egyesült Államok, Dél-Korea, Japán, Thaiföld, Tajvan, India, Oroszország, Malajzia és Hong Kong volt.

Az Amway-jel kapcsolatos legfrissebb tények és számadatok a amwayglobal.com/newsroom oldalon érhetők el.

Néhány szó az Amway-ről
Az Amway egy 8,6 milliárd dolláros árbevételű, közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalat, amelynek székhelye az Egyesült Államokban, a Michigan állambeli Adában található. Az Amway legnépszerűbb márkái a Nutrilite™ vitaminok, ásványi anyagok és étrend-kiegészítők, az Artistry™ bőrápolók és színes kozmetikumok, az eSpring™ víztisztító rendszerek, valamint az XS™ energiaitalok – a vállalat valamennyi termékét kizárólag Amway üzleti vállalkozók forgalmazzák. A 2017-es Direct Selling News Global 100 szerint a 2016-os globális árbevétel alapján az Amway a világ legnagyobb közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalata. A vállalat éves értékesítési adata a közvetlen értékesítéseken kívül az egyéb üzleti tevékenységeket is magában foglalja. A vállalattal kapcsolatos információkért látogasson el a amwayglobal.com/newsroom oldalra.

Vélemény?

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia