Hungary HUN  

rss

  • rss
Vállalati információk

VÁLLALAT

Az Amway világszerte a közvetlen értékesítési iparág egyik vezető vállalata. Az 1959-ben az egyesült államokbeli Adában alapított Amway több mint 80 országban és területen működik, 2010-es éves árbevétele elérte a 9,2 milliárd amerikai dollárt.

Az Amway 1973 óta sikeresen képviselteti magát Európában, és jelenleg 29 európai országban folytat tevékenységet. A vállalatnak több mint 1500 munkatársa van Európában. Az Amway európai, indiai és dél-afrikai üzleti tevékenységét 2011 októbere óta Samir Behl regionális elnök irányítja. Az Amway Magyarország, az Amway Corporation leányvállalata 1991 óta működik a magyar piacon; irodája a budapesti Szeréna út 11 szám alatti címen található.

Az Amway termékeket világszerte több mint 3 millió, Európában mintegy 500 000 független Amway üzleti vállalkozó forgalmazza.

Bővebb információkért kérjük, látogasson el a www.amway.hu oldalra.

TERMÉKEK

Az Amway több mint 450 terméket kínál a szépségápolás, az egészség és az otthonápolás területén. Az Amway márkakínálatában megtalálhatók a NUTRILITETM étrendkiegészítő termékek, az ARTISTRYTM és beautycycleTM kozmetikai termékek, valamint az L.O.C.TM háztartási tisztítószerek.

Valamennyi terméket a vállalat saját K+F központjában fejlesztették ki. A termékek minőségét és biztonságát az Amway több mint 700 tudósa és az évente elvégzett félmillió teszt garantálja. Az Amway 1000 bejegyzett szabadalom birtokosa, és jelenleg több mint 900 szabadalmi bejegyzése van folyamatban.

Az Amway elégedettségi garanciája lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a vásárlást követő 90 napon belül a termékek visszaküldésével visszakapják a pénzüket – még akkor is, ha a terméket már használták. Ez a kötelezettségvállalás a Közvetlen Értékesítő Társaságok Világszövetsége (WFDSA) által közzétett ajánlásokat is meghaladja.

Bővebb információkért kérjük, látogasson el a www.amway.hu oldalra.

ÜZLETI LEHETŐSÉG

Az Amway mindenki számára lehetővé teszi, hogy saját vállalkozásán belül értékesítse az Amway termékeket. A forgalmazók széles termékpalettából választhatnak, és egyéni elképzeléseik szerint határozhatják meg saját üzleti céljaikat.

A vállalat az európai Amway Akadémia keretén belül számos különféle továbbképzési tevékenységgel segíti termékforgalmazóit.  A 2009-ben alapított Amway Akadémia Európa-szerte évente 400 000 forgalmazó számára kínál professzionális képzést e-learning tanfolyamok, internetes prezentációk és személyes tréningek formájában, 22 nyelven több mint 100 oktató közreműködésével. Az európai Amway Akadémia a vállalati oktatási szervezeteket összefogó ECLF tagja. Az egyesület jelentős szerepet tölt be a sikeres vállalati oktatási rendszerek kifejlesztésében.

Bővebb információkért kérjük, látogasson el a www.amwayacademy.com oldalra

AZ IPARÁG

A globálisan mintegy 117,5 milliárd amerikai dolláros kiskereskedelmi forgalmú közvetlen értékesítés 74 millió értékesítőnek kínál munkalehetőséget.

Az Amway több európai üzleti szervezet, köztük az Európai Üzleti Szövetség (EBA), a Közvetlen Értékesítõk Európai Szövetsége (Seldia)), az Európai Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (FEDMA), a Felelős Táplálkozás Európai Szövetsége (ERNA), az Amerikai Kereskedelmi Kamara az Európai Unió Mellett (AmCham EU), valamint a Közvetlen Értékesítő Társaságok Világszövetsége (WFDSA) tagja.

Ezen kívül a vállalat valamennyi európai piacon több mint száz országos szövetség és szervezet munkájában vesz részt, a táplálkozástudományi szövetségektől és kozmetikai szövetségektől a kereskedelmi kamarákon át a marketing szövetségekig és üzleti klubokig. Magyarországon az Amway a Közvetlen Értékesítők Szövetségének a tagja.

LÉTESÍTMÉNYEK

Az Amway több mint 92 ezer négyzetméternél nagyobb kiterjedésű nemzetközi központja az amerikai Michigan állambeli Adában található.  A központban irodák, gyártóegységek és 65 kutatási és fejlesztési/minőségbiztosítási laboratórium kapott helyet, ahol különböző szakterületeken (kémia, mikrobiológia, ipari higiénia, mérnöki tudományok és informatika) 700-nál is több tudós, mérnök és műszaki szakember dolgozik.

A vállalat és leányvállalatai több gyártó létesítményt üzemeltet az Egyesült Államokban, Kínában és Vietnámban; az Egyesült Államokban, Mexikóban és Brazíliában lévő tanúsított organikus farmokon termeszti az étrend-kiegészítők összetevőit; Észak-Amerikában, Európában és Ázsiában pedig számos elosztó központtal rendelkezik. A vállalat regionális szolgáltató központokat tart fenn Costa Ricában és Lengyelországban.

Az Európa-szerte hat helyszínen kialakított Élmény- és Promóciós Központok különleges betekintést nyújtanak az Amway múltjába, jelenébe és jövőjébe. A központok látogatói bővebb információkat kaphatnak az Értékesítési és Marketing Tervről, valamint megismerhetik az Amway egészség. szépség és háztartási márkáinak termékcsaládjait. Mindezeken túl az Amway Élmény- és Promóciós Központok felszereltsége lehetővé teszi promóciós napok megtartását, vállalati rendezvények és képzési célú műhelymunkák megszervezését, valamint magán csoportok különféle programjainak lebonyolítását.

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia